Sık Sorulan Sorular

Müşteri İletişim Merkezi hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi hizmetinden yararlanabilmeniz için Bireysel Ürün ve Hizmet Paket Sözleşmesi’ni imzalamış olmanız gerekmektedir.

0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi ile işlemlerinizi gerçekleştirmek için Kredi Kartı ya da Bankomat Kartınızın her hangi birinin şifresi yeterlidir.

Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hangi işlemleri yapabilirim ?
  • Kredi kartı işlemleri
  • Hesap işlemleri
  • Para transferleri
  • Şifre işlemleri
  • Fatura ödemeleri
  • Yatırım işlemleri
  • Döviz işlemleri
  • İnternet teknik yardım
Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi?

0850 222 0 724 ile yapacağınız görüşmeler için sabit telefonlardan arama yaptığınızda, şehir içi görüşme ücreti ödersiniz. Sadece cep telefonuyla yapılan aramalarda, GSM operatörünün tarifesi uygulanır

Cep telefonumdan ve yurtdışından nasıl arayabilirim?

Cep telefonu ile aramak istediğinizde, 0850 222 0 724’ü aramanız gereklidir.

Yurt dışından yapacağınız aramalarda, şubelerimize ulaşabilmek için 0090 ve il alan kodundan sonra şubemizin telefon numarasını tuşlayabilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimize ulaşabilmek için ise 0090 0850 222 0 724 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hangi işlemleri yapabilirim ?
  • Kredi kartı işlemleri
  • Hesap işlemleri
  • Para transferleri
  • Şifre işlemleri
  • Fatura ödemeleri
  • Yatırım işlemleri
  • Döviz işlemleri
  • Mobil ve İnternet Bankacılığı işlemleri