Müşteri İletişim Merkezi

İstediğiniz an bizi arayın, bankacılık işlemlerinizi anında halledin!


Müşteri İletişim Merkezi sayesinde 7 gün 24 saat müşteri numaranız, kart numaranız ya da TC kimlik numaranızdan herhangi biri ve şifrenizi kullanarak bize ulaşabilir, sesli yönlendirme aracılığıyla yapmak istediğiniz işlemi birkaç kelime ile söyleyerek ilgili menüye ulaşabilir ve işlemlerinizi çok daha hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden 0850 222 0 724'ü, yurt dışından ise 0090 850 222 0 724’ü arayabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi Şifremi Nasıl Alabilirim?

0850 222 0 724'ü arayarak “Müşteri İletişim Merkezi şifremi almak istiyorum “ adımı ile şifre alabilir veya mevcut şifrenizi değiştirebilirsiniz. Belirlemek istediğiniz şifreniz 6 haneli olmalı ve birbirini takip eden sayılardan veya aynı sayılardan oluşmamalıdır. (Örneğin;123456 ya da 222222 vb.)