Cep İmza

Cep İmza kullanılırken nelere dikkat etmeliyim?

Cep İmza ve Mobil Bankacılık sadece tek bir şifre ( uygulama şifresi ) ile kullanılmaktadır. Uygulama şifresini, 3. şahısların tahmin edemeyeceği şekilde belirlemek ve korumak sizin sorumluluğunuzdadır. Uygulama şifresi ve internet bankacılığı şifresi bankamız çalışanları dahil hiç kimseyle paylaşılmamalı ve yazılı olarak saklanmamalıdır. Uygulama şifresinin hatalı girilmesi sonucu blokelendiğinde, yeniden aktivasyon yapmanız gerekir. Yeniden aktivasyon işlemi için gereken Aktivasyon Kodunu portföy şubenizden alabilirsiniz.

Mobil uygulamada aktivasyon işlemi yaparken İnternet bankacılığı şifrenizi üst üste hatalı girmeniz durumunda İnternet bankacılığı kullanımınız blokelenecektir. Bu durumda portföy şubeniz ile görüşerek blokenizi açtırabilir ve işlemlerinize devam edebilirsiniz.

Ticari faaliyeti olan gerçek kişi müşterilerimiz bireysel internet bankacılığı kullanmaktadır. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Cep İmza’yı mobil cihazınıza yükledikten sonra, cihazınızın kaybedilmesi, çalınması veya 3. şahısların eline geçmesi durumunda güvenliğiniz için hemen 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak gerekli güvenlik önlemlerini aldırmanız gereklidir.