Vinov İş Yeri


Vadeli mal ve hizmet alımlarında ödeme ve tahsilatlara yeni bir boyut kazandıran Vinov İş Yeri portalı bir sonraki bankacılık için sizi bekliyor.

VakıfBank Vinov İş Yeri Nedir?

Vinov, müşterilerimizin ileri vadeli ödeme ve tahsilatlarını VakıfBank garantisi ile gerçekleştirebildiği geleneksel ödeme ve tahsilat ürünlerinin bütün özelliklerini kapsayan ayrıca yeni ve benzersiz özellikleri ile bankacılık deneyiminin dijital deneyim ile birleştiği inovatif, dijital ve güvenilir bir tahsilat ve ödeme ekosistemidir. Vinov İş Yeri ise, Vinov Alıcısı olarak Vinov ile ödeme almak ve borçlu ile arasındaki şartları kendisi belirleyerek VakıfBank garantisinde Vinov tahsilat kaydı oluşturma işlemini başlatmak isteyen işletmeler için geliştirilmiş dijital bir platformdur.

Ticaretin doğası gereği, iş yerlerinden yapılacak alış/satış işlemlerinde akış, iş yeri tarafından başlatılmaktadır. Vinov İş Yeri’nde temel olarak, Vinov tahsilat kaydı oluşturmak için gerekli olan vade, tutar, taksit sayısı ve istenirse Ürün Kodu/Bilgisi, Bayi Numarası, Fatura Numarası, Açıklama gibi bilgiler İş Yeri tarafından girilecektir. İş Yeri tarafından girilen tahsilat kaydı ödemeyi yapacak olan Vinov Borçlusu müşterimiz tarafından Vinov Aplikasyon, VakıfBank Mobil Bankacılık, VakıfBank İnternet Bankacılığı ve Şubelerimiz kanalıyla onaylandıktan sonra tahsilat yöntemine dönüşerek Vinov kaydı oluşacaktır.

Bu yönüyle Vinov İş Yeri tahsilat sürecini kendi yönetmek isteyen firmalarımızın hizmetine sunulmuştur. Vinov İş Yeri ile tek veya toplu olarak tahsilat kayıtları oluşturulabildiği gibi sunduğumuz APİ‘ler ile ERP sistemlerinden de otomatik tahsilat kaydı oluşturulabilmektedir.

Vadeli mal ve hizmet alımlarında ödeme ve tahsilatları VakıfBank güvencesinde gerçekleştirmek isteyen tüm firmalarımız portföy Şubelerimiz aracılığıyla Vinov İş Yeri olabilirler.

VakıfBank Vinov İş Yeri ile Neler Yapılabilir?

  • İş Yeri portal üzerinden, QR (Karekod) ,TCKN , VKN ve Cep Telefonu No bilgisi ile ister tek tek isterse excel formatında toplu olarak da Vinov tahsilat kaydı oluşturabilecektir.
  • İş Yeri portaldan, portal üzerinden oluşturduğu Vinov tahsilat kayıtlarını listeleyebilecek ve isterse listedeki kayıtları iptal edebilecektir.
  • Vinov İş Yeri ana kullanıcısı portal üzerinden sınırsız sayıda alt kullanıcı tanımlayabilecektir.
  • Vinov İş Yeri portal üzerinden Bankamızla olan çalışma şartları ve Vinov İş Yeri bilgilerinin detaylarını görüntüleyebilecektir.

VakıfBank Vinov İş Yeri ‘nin Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

  • İş Yeri olan müşterilerimiz 7/24 ileri vadeli tahsilat kaydı oluşturulabilir.
  • İş Yeri’ nin Vinov alacakları VakıfBank güvencesi altında olduğundan müşterilerimizin alacak riskini ortadan kaldırır.
  • İş Yeri tüm ileri vadeli Vinov alacaklarını vadesinden önce kısmen veya tamamen iskonto ederek nakde çevirebilir.
  • İş Yeri Vinov alacaklarını başka firma veya kişilere yapacağı ödemelerde kullanmak üzere isterse vade tarihini geriye ya da ileriye alarak kısmen veya tamamen devredebilir.
  • İş Yeri kağıt üzerinden gerçekleştirilen işlemlere dijital bir kolaylık sağlayarak operasyonel maliyetlerden kurtulabilir.
  • İş Yeri isterse Vinov tahsilat kayıtlarını taksitli oluşturup ödemelerini dilediği gibi planlayabilir.
  • İş Yeri Kurumsal, Ticari, Kobi ve Bireysel segmentteki tüm müşterilerinden olan alacakları için Vinov tahsilat kaydı oluşturabilir.

VakıfBank Vinov İş Yeri’nde İşlemler Nasıl Yapılır ?

İnternet tarayıcısı üzerinden Vinov İş Yeri portal adresine giriş yapan Vinov İş Yeri kullanıcısı Vinov Alıcısı olarak Vinov Borçlusu olan müşterisine ait TCKN, VKN, Cep Telefonu numarası bilgisi ile ya da Karekod (QR) ile tutar, vade, ödeme amacı ve istenirse taksit bilgilerini girerek Vinov tahsilat kaydı akışını başlatır ve borçlunun onayına gönderir.

Vinov Borçlusu olan müşteri, QR oluşturularak başlatılan Vinov tahsilat kayıtlarını Vinov Aplikasyon ya da VakıfBank Mobil Bankacılığı girişinde yer alan karekod sorgulama menüsü ile işlem anında, TCKN, VKN, Cep Telefonu ile başlatılan Vinov tahsilat kayıtlarını ise Vinov Aplikasyon, VakıfBank Mobil Bankacılığı, VakıfBank İnternet Bankacılığı ya da Şubelerimiz aracılığıyla gün sonuna kadar onaylayarak Vinov kaydı oluşturma işlemini tamamlar.

VakıfBank Vinov İş Yeri Tanımı Nasıl Yapılır?

Bankamızla çalışma şartları konusunda anlaşarak Vinov İş yeri olmak isteyen firmalar Portföy Şubelerine başvurarak Vinov işlemlerini tamamlayabilecektir.

Gerekli olan sözleşme ve eklerini imzalayan firmalara Şubelerimizce tanım yapıldıktan sonra Vinov İş Yeri Portalı giriş linki, kullanıcı adı ve şifre bilgileri e-posta adresi ve cep telefonuna yapılacaktır.