Cep İmza

SMS beklemeye, şifre üretmeye ve şifreleri tekrar tekrar yazmaya son veriyoruz!

VakıfBank Mobil Bankacılık uygulamasını yükleyerek güvenlik ürünümüz Cep İmza’ya sahip olabilirsiniz.

Cep İmza nedir?

Cep İmza, işlem güvenliği sunarak VakıfBank İnternet Bankacılığı ve Mobil Bankacılık kanallarını daha güvenli ve kolay bir şekilde kullanmanızı sağlayan bir güvenlik uygulamasıdır.

Neden Cep İmza kullanmalıyım?

VakıfBank İnternet Bankacılığı ve Mobil Bankacılık kanalları ile yaptığınız işlemleri son teknoloji ile korumak istediğinizi biliyoruz. Bu yüzden Cep İmza kullanmak isteyeceğinizi düşünüyoruz. Cep İmza kullanmaya başladığınızda tek kullanımlık şifre tercihiniz değişecek, İnternet Bankacılığı giriş ve tek kullanımlık şifre gerektiren tüm işlemlerde artık Cep İmza üzerinden onay vermeniz yeterli olacaktır. İnternet Bankacılığı üzerinden yaptığınız işlemleri Cep İmza detaylı onay ekranlarında görerek onaylayacak ve güvenli bir şekilde işlem yapmanın keyfini yaşayacaksınız. İnternet Bankacılığı’ndan gerçekleştireceğiniz tek kullanımlık şifre gereken işlemleri onaylayabilmeniz için mobil cihazınızda Cep İmza açık olmalıdır.

Cep İmza’yı nasıl kullanabilirim?

Apple Store, Google Play Store üzerinden Bankamız Mobil Bankacılık uygulamasını ücretsiz olarak indirerek Cep İmza’ya sahip olabilirsiniz. Cep İmza'yı kullanmak için uygulamayı telefonunuza yükledikten sonra “Aktivasyon” adımlarını takip etmeniz yeterlidir. Aktivasyon işleminde belirlediğiniz 6 haneli Dijital Şifre ile hem Cep İmza’yı hem de VakıfBank Mobil Bankacılık uygulamasını kolayca ve güvenli bir şekilde kullanabileceksiniz.

Cep İmza kullanılırken nelere dikkat etmeliyim?

Cep İmza ve Mobil Bankacılık sadece tek bir şifre ( Dijital Şifre ) ile kullanılmaktadır. Dijital Şifreyi, 3. şahısların tahmin edemeyeceği şekilde belirlemek ve korumak sizin sorumluluğunuzdadır. Dijital Şifre bankamız çalışanları dahil hiç kimseyle paylaşılmamalı ve yazılı olarak saklanmamalıdır. Dijital Şifrenin hatalı girilmesi sonucu blokelendiğinde, yeniden aktivasyon yapmanız gerekir. Yeniden aktivasyon işlemi için gereken Aktivasyon Kodu internet sitemizdeki Şifre Al uygulamasından alınmaktadır.

Mobil Uygulamada aktivasyon işlemi yaparken Dijital Şifrenizi üst üste hatalı girmeniz durumunda İnternet Bankacılığı kullanımınız bloke olacaktır. Bu durumda Mobil Bankacılık uygulamanızın Dijital Şifrem Yok/Unuttum adımından veya 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'nden blokenizi açtırabilir ve işlemlerinize devam edebilirsiniz.

Cep İmza’yı mobil cihazınıza yükledikten sonra, cihazınızın kaybedilmesi, çalınması veya 3. şahısların eline geçmesi durumunda güvenliğiniz için hemen 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak gerekli güvenlik önlemlerini aldırmanız gereklidir.