Sorun Çözelim

Bizce, öncelikle haklısınız.

Amacımız;

Verdiğimiz ürün ve hizmetlerle ilgili olarak müşterilerimizden gelen her türlü öneri, şikayet, talep ve itirazları en kısa sürede inceleyerek, çözüm önerisi ile birlikte müşteriye geri bildirimde bulunmak.

Müşteri Memnuniyeti Kurallarımız;

Öncelikle “Haklı” olduğunuzu kabul edip, şikayet sebebinizi bu açıyla inceleriz.
Bize iletilen her konuyu derinlemesine araştırıp, bunu kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendiririz.

Müşterilerimizin kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışı besleriz. 
Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerin satışı sonrasında güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan, müşteri-banka ilişkileri kurmayı hedefleriz.

Talep, öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz.

Bize Yazın İnternet Bankacılığı  Mobil Bankacılık Şubelerimiz Genel Müdürlük Adresimiz Müşteri İletişim Merkezimiz  CİMER Sosyal Medya

Değerli müşterimiz, güvenliğiniz nedeniyle Müşteri İletişim Merkezimiz ve şubelerimiz dışında yapacağınız “Kayıp/Çalıntı Kart” ve “Kart İptali” başvurularınız işleme alınmayacaktır. Lütfen “Kayıp/Çalıntı Kart” ve “Kart iptali” başvurularınız için 0850 222 0 724 numaralı VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi veya en yakın VakıfBank şubesi ile iletişime geçiniz.

 

Genel Müdürlük Adresimiz

Finanskent Mahallesi Finans Caddesi No:40/1 Ümraniye/İstanbul

Müşteri İletişim Merkezi Numaramız

0850 222 0 724

';