Sık Sorulan Sorular

Mobil Bankacılık nedir?

Mobil Bankacılık, bankacılık işlemlerinizi mobil cihazınızdan gerçekleştirmenizi sağlayan akıllı telefon ve tabletler için geliştirilmiş bir uygulamadır.

Mobil Bankacılık’ı kimler kullanabilir?

Bankamız İnternet Bankacılığı kanalını kullanan tüm bireysel müşterilerimiz, uygulamayı cihazlarına yükleyip, gerekli aktivasyon aşamalarını cihaz üzerinden tamamlayarak Mobil Bankacılığı kullanabilirler.

Mobil Bankacılık’ı nasıl aktifleştirebilirim?

Uygulamayı mobil cihazınıza yükledikten sonra “Aktivasyon” adımlarını takip etmeniz yeterlidir. Aktivasyon işleminde sırasıyla müşteri numaranız, internet bankacılığı şifreniz ve internet bankacılığında kullanılan tek kullanımlık şifreniz sorulacaktır. Bu adımları başarılı bir şekilde tamamladıktan sonra uygulamayı kullanabilmek için gerekli olan ve 6 haneli uygulama şifresini belirlemeniz istenecektir. Uygulama şifresi belirlendikten sonra aktivasyon işlemi tamamlanmış olacaktır.

Yurtdışında da Mobil Bankacılık'ı kullanabilir miyim?

Mobil şebeke veya kablosuz internet bağlantısı bulunan her yerde Mobil Bankacılığı kullanabilirsiniz.

Mobil Bankacılık ile hangi işlemleri yapabilirim?

Mobil Bankacılık’tan yapılabilen işlemlerin listesini görmek için lütfen tıklayınız.

Mobil Bankacılık ile yapılan işlemlerin masrafı nedir?

Mobil Bankacılık işlem masrafları, İnternet Bankacılığı ile aynıdır.

Mobil Bankacılık ile yapılan işlemlerin limiti nedir?

İnternet Bankacılığı için belirlenen güvenlik ayarları ve işlem limitleri Mobil Bankacılık için de geçerlidir.

Mobil Bankacılık ile ilgili yaşadığım sorunlarda ne yapmalıyım?

Mobil Bankacılık ile ilgili istek, öneri ve sorunlarınızı www.vakifbank.com.tr de yer alan VakıfBank Sorun Çözelim adımından veya 0850 222 0 724 Telefon Bankacılığı’ndan iletebilirsiniz.

Mobil Bankacılık’ta yer almayan diğer bankacılık işlemlerinizi İnternet Bankacılığı, 0850 222 0 724 Telefon Bankacılığı ve şubelerimizden gerçekleştirebilirsiniz.