Sık Sorulan Sorular

Müşteri İletişim Merkezi hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi hizmetinden yararlanabilmeniz için Bireysel Ürün ve Hizmet Paket Sözleşmesi’ ni imalamış olmanız gerekmektedir. Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’ kapsamındaki düzenlemeler ile 08502220724 ve 4440724 numaralı Müşteri İletişim Merkezi işlemlerimizde bazı değişiklikler yapılmıştır.
Bu kapsamda, işlemlerinizi Müşteri İletişim Merkezimiz aracılığı ile sağlayabilmemiz için,

  • Bankamızda kayıtlı telefon numarasından arama gerçekleştirilmesi,
  • Mobil Bankacılık kullanıyorsanız, işlemin Cep İmza ile onaylanması,
  • Kredi kartı veya bankomat kart şifresinin,
  • Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza işlem esnasında gönderilecek Tek Kullanımlık Şifrenin,
  • Müşteri İletişim Merkezi Şifresinin doğru ve başarılı şekilde tuşlanması

şartlarından bir veya birkaçının yapacağınız işleme göre doğrulanması beklenecektir.

Bankomat veya Kredi Kartı Şifresi

Şifrenizi İnternet Bankacılığı, VakıfBank Mobil, Şubelerimiz ve Müşteri İletişim Merkezi kanallarımızdan alabilirsiniz. Bu işlemi yapmak için 0850 222 0 724 nolu Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak “Kredi Kartı şifremi almak istiyorum” veya “Bankomat Kart şifremi almak istiyorum” diyebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi Şifresi

Şifrenizi VakıfBank Mobil ve Müşteri İletişim Merkezi kanallarımızdan oluşturabilirsiniz. Bu işlemi yapmak için 0850 222 0 724 nolu Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak “Müşteri İletişim Merkezi şifremi almak istiyorum “ diyebilirsiniz. VakıfBank Mobil üzerinden Müşteri İletişim Merkezi şifrenizi oluşturabilmeniz için Profilim>Ayarlar>Güvenlik Ayarları>Müşteri İletişim Merkezi Şifre Belirleme menüsünden şifrenizi belirleyebilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezi Şifreniz; 6 haneden oluşmalı ve birbirini takip eden sayılardan veya aynı sayılardan oluşmamalıdır. (Örneğin; 123456 veya 222222 vb. olmamalıdır.)

Tek Kullanımlık Şifre

Bankamızda kayıtlı cep telefon numaranıza işlem esnasında SMS olarak gönderilecektir. Bankamızda kayıtlı cep telefon numaranızı ATM, İnternet Bankacılığı, VakıfBank Mobil ve Şube kanallarımızdan güncelleyebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hangi işlemleri yapabilirim ?
  • Kredi kartı işlemleri
  • Hesap işlemleri
  • Para transferleri
  • Şifre işlemleri
  • Fatura ödemeleri
  • Yatırım işlemleri
  • Döviz işlemleri
  • İnternet teknik yardım
Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi?

0850 222 0 724 ile yapacağınız görüşmeler için sabit telefonlardan arama yaptığınızda, şehir içi görüşme ücreti ödersiniz. Sadece cep telefonuyla yapılan aramalarda, GSM operatörünün tarifesi uygulanır

Cep telefonumdan ve yurtdışından nasıl arayabilirim?

Cep telefonu ile aramak istediğinizde, 0850 222 0 724’ü aramanız gereklidir.

Yurt dışından yapacağınız aramalarda, şubelerimize ulaşabilmek için 0090 ve il alan kodundan sonra şubemizin telefon numarasını tuşlayabilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimize ulaşabilmek için ise 0090 0850 222 0 724 numaralı telefonu arayabilirsiniz.