Finansal Erişilebilirlik

Finansal hizmetlerin kapsayıcılığını arttırmak açısından, bireylerin finansal sistemi tanıması, sunulan ürün ve hizmetlerin avantajlarını ve koşullarını iyi şekilde anlamasını amaçlıyoruz. Sunduğumuz ürün ve hizmetlerin farklı segmentlere hitap edecek, toplumun her kesiminin erişimini kolaylaştıracak şekilde geliştirilmesine olanak tanıyoruz. Bu anlamda finansal eğitimi yaygınlaştırmak ve bilinçli müşteriler yaratmak konusunda bize önemli bir rol düşüyor. 

İnternet ve mobil bankacılığıyla bankacılık hizmetleri fiziksel olarak şubeye gitme zorunluluğu olmadan yapılabiliyor. Engelliler, yaslılar, şubelerin bulunduğu merkezlere uzak yerlerde ikamet eden vatandaşlar ve şubeye gitmeden bulunduğu yerden kolayca işlem yapmak isteyen müşterilerimiz artık VakıfBank’ın sunduğu güvenli teknolojik bankacılık hizmetlerinden yararlanabiliyor. İnternet Bankacılığı ve Mobil Bankacılık kanallarımızı, görme engelli müşterilerimizin kullandığı ekran okuyucu programlarının yeteneklerine uygun olarak geliştirdik. İşitme engelli müşterilerimiz için ise webchat uygulaması tasarladık, uygulamanın yayına alınması için gerekli çalışmalar tarafımızca yürütülüyor.