EN Sertifikası

Bu hattın ucunda, Avrupa Standartları var!

VakıfBank Telefon Bankacılığı, müşteri iletişim merkezleri için AB tarafından uluslararası standart olarak kabul edilen "EN 15838 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sağlama Gereklilikleri Standardı Belgesi"ni almaya hak kazandı.

Merkezi Paris'te olan ve 6 kıtada 100'den fazla ülkede belgelendirme yapan uluslararası bağımsız denetleme ve belgelendirme kuruluşu olan Bureau Veritas tarafından yapılan araştırma sonucunda VakıfBank Telefon Bankacılığı, Türkiye’de EN 15838 standartlarına uygunluk belgesine sahip olan ilk finansal kurum oldu.

Çağrı Merkezi sektörünün en önemli sertifikalarından biri olan "EN 15838 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sağlama Gereklilikleri Standardı Belgesi’nin sahibi olan VakıfBank Telefon Bankacılığı, verdiği kaliteli hizmet ve memnuniyeti bir kez daha belgelemiş oldu. EN 15838; yönetim stratejisi ve politikası, çağrı merkezi uzmanları, altyapı, süreçler, müşteri memnuniyeti ve sosyal sorumluluk ana başlıkları altında verildi.

VakıfBank olarak bu belge ile yüksek ifade gücü ve güvenilirlikte önemli bir başarıya daha sizlerin desteğiyle imza attık. Hizmetlerimizdeki müşteri ve personel odaklı iş akışı ile teknoloji kullanımındaki kaliteyi, bu belge ile bir kez daha kanıtlamış olduk.