Sorun Çözelim

Bizce, öncelikle haklısınız.

Amacımız;

Verdiğimiz ürün ve hizmetlerle ilgili olarak müşterilerimizden gelen her türlü öneri, şikayet, talep ve itirazları en kısa sürede inceleyerek, çözüm önerisi ile birlikte müşteriye geri bildirimde bulunmak.

Müşteri Memnuniyeti Kurallarımız;

Öncelikle “Haklı” olduğunuzu kabul edip, şikayet sebebinizi bu açıyla inceleriz.
Bize iletilen her konuyu derinlemesine araştırıp, bunu kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendiririz.

Müşterilerimizin kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışı besleriz. 
Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerin satışı sonrasında güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan, müşteri-banka ilişkileri kurmayı hedefleriz.

Talep, öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz.

Bize Yazın İnternet Bankacılığı  Mobil Bankacılık Şubelerimiz Genel Müdürlük Adresimiz Çağrı Merkezimiz  Bilgi Edinme

Değerli müşterimiz, güvenliğiniz nedeniyle çağrı merkezimiz ve şubelerimiz dışında yapacağınız “Kayıp/Çalıntı Kart” ve “Kart İptali” başvurularınız işleme alınmayacaktır. Lütfen “Kayıp/Çalıntı Kart” ve “Kart iptali” başvurularınız için 0850 222 0 724 numaralı Vakıfbank Çağrı Merkezi veya en yakın Vakıfbank şubesi ile iletişime geçiniz.

 

Genel Müdürlük Adresimiz

Sultan Selim Mahallesi Eski Büyükdere Caddesi No:59 34415 Kağıthane / İstanbul

Çağrı Merkezi Numaramız

0850 222 0 724

';